hamekkaw!!!

>> Thursday, May 26, 2011

my other blog punya la lama tak hapdet, sekali hapdet... AMEKKK!!! sampai berangkai-rangkai... bukan lepas geram ke hape.. bz dengan preparation my bro wedd, then tempahan untuk naza delizia, then sekarang kene marking paper lagik.. then nak kene packing untuk bertolak ke rumah bakal pengantin lagi.. dengan kereta ku yang kemek itu.. hadeh! mikir je pun dah penat.. hahaha!

peepers, jangan lupa untuk view my new product in NAZA DELIZIA! yeay! actually there are more to come.. cuma i je kadang kalut ntah hape2 ntah.. rasa macam keje banyak.. tapi cek fb hari2 boleh pulak! ahahaha! NGENG BETULLL!!!

by the way, terima kasih kepada customer saya yang dah pun jadik repeat customer dan harap lepas ni leh di cop sebagai regular customer pulak! hehehe! suka! suka! suka! lebih men-suka-kan diri ku ini bila ada tempahan dari luar (tempahan bukan datang dari kawan2) iaitu kak ros, staffness dari GH sultanah bahiyah yang buat special request.. makasih la bebanyak.. ALHAMDULILLAH, mungkin inila rezeki i.. syukur sesangat! harap berterusan la..

projek seterusnya adalah mencari resepi untuk buat popcakes sebagai jualan di bawah anjuran KRS SMKL sebab sekolah i yang comel itu memang tak banyak dapat peruntukan tapi banyak duit nak pakai dan i mahu kasut kawad baru dan i sudah tak mahu pinjam sana sini tebal muka 3 inci dan bila pulangkan kasut rosak dan sebagainya kene repair pastu mahal gilos - abes duit aku!!! (taip dengan 1 napas nih!) doakan kejayaan projek i ini.. harap sangat dapat berjalan sebab i rasa i dah berjuang separuh jalan.. lepas dapat semua yang i nak n i puas hati, then i'll stop.. hehe! (mampos! sampai bila baru nak rasa puas hati??)

oh ya... terlanjur berceloteh pasal KRS,  ingin juga menyampaikan jutaan terima kasih terutama kak lizamurni yang banyak membantu tanpa disuruh.. she's so concern and alert with my condition.. terima kasih banyak2.. jangan ambil pusing apa orang kata, memang di mana2 pun akan ada yang mahu jatuhkan kita.. cukuplah sepanjang handle KRS ni, dah banyak sangat perkara yang i dah belajar.. susah nak dapat team mate macam kak lizamurni! thanks so much ya!! god bless us all!!! ameen!

0 komenz: