kerat lah badan ku ini

>> Monday, March 21, 2011

huhuhu! tajuk memang jenis nak bunuh diri! haha! memang tak boleh blah...






ekceli, i'm not a multitasker person.. but i'll try my best to fits everything in my pocket so there will b nothing left behind.. mungkin, ini sebabnya ai keletihan walaupun sekolah baru saja lepas bercuti..

rutin saya pada hari ini adalah seperti berikut:
  • bgn pagi, gosok gigi... pegi sekolah
  • ngaja macam biasa.. marking buku mcm biasa...masih membuat penambahbaikan terhadap kertas kerja
  • masa free buat slide untuk ngaja esok
  • masa free juga buat surat itu n ini
  • habes skolah 2.05 pm, terus bergegas untuk tuition sains form 3 till 3pm untuk tingkatan 3 ceria
  • meeting panitia sains starts 2.15 until jam berapa pun taktau.. masuk jugak wpun sekejap... tu pun sebab ada yang prihatin memanggil.. tengs ya!
  • 3pm bergegas untuk latihan kawad kaki KRS till 5.30
  • 3pm juga prepare untuk latihan koir till 4.30pm - jenguk mereka berlatih sambil terjerit2 kat budak kawad sebab duk kawad ala lenggang mak minah
  • 5pm ada latihan rumah sukan till 6pm - dalam hati duk doa semoga hujan rahmat turun dengan jayanya!
  • 5pm tetiba dpt call ada meeting ngan sponsor - terpaksa abeskan latihan kawad awal setengah jam
  • diskus itu ini, agreement itu ini dan pilih barang itu ini, abes dalam pukul 6.30pm
  • pukul 7pm baru sampai rumah
12jam sehari ai dah peruntukkan untuk keje sahaja.. hal ini berlaku hampir setiap hari sejak bulan februari.. tapi saya masih tak kurus2 dan selera makan juga tak kurang2... haih... metabolic prob i think... (taknak ngaku badan sudah berusia!! haha!)

tak kesahla if orang nak perli ai nak dapat guru cemerlang ke hape.. and segala rumours yang sampai ke telinga ai tu, memang dah lama ai abaikan.. ai bukan jenis mengacum kat pihak pentadbir ke, or mengadu domba sana sini.. buat je keje memasing, insyaallah takda masalah..

and for the time being, maybe i jarang hapdet belog ai.. ye la.. dalam sekolah tu, i sorang je yang bz.. bz body! haha! so, takyah la susah2 jenguk belog ai kerap2 sangat.. oh ya! sebagai peringatan, this is my personal belog ya! kalo tak reti buat belog, jangan kondem2 orang yang mampu ada belog.. kau adaaa??? hahahaha! (evil laugh)

rupanya tak best jadi orang baik.. bila ada unsur2 kekejaman dalam diri, ai rasa itu yang membuatkan orang sekitar bukak mata.. dan sekarang, lihatlah KEKEJAMAN yang ada dalam diri ai ini! kejam takkk? kejam takkk??? muahahahahaha! (evil laugh lagik sekali)



NGENG!!!

nota kakikuku: mahu tukar lirik lagu 'papa jahat' kepada 'tcer syikin jahat', bolehhh????

3 komenz:

cik senah March 22, 2011 at 9:48 AM  

hurmmm.. jadik cikgu punnn mcm keja syif kat kilang dah nie weyyy.. sadis sungguh aku baca jadual kerja hang weyyy.. maunya hang tak stress dan bertukaq jd "kejamm"..

hurmm.. saranan drp aku.. kalau arr hang dapat offer keja kat skolah lain.. (skolah hat muridnya bijaksana skit..hehe).. hang toksah tunggu lama.. terima sajaaa.. kesian betoi aku baca coretan hang yg aku tajukkan sebagai "liku2 hidup seorg guru multitasking".. hehe

p.s : reja hang berjaya mengalahkan reja kerani cabok cam aku nie weyy.. huhuhuuu!! :P

naza delizia March 22, 2011 at 11:50 PM  

hahaha! ekceli tak sume cikgu keje dia mcm ni... ni nasib aku je.. kalo ikut hati mmg la nak minta tuka.. ntahla.. masih dalam pertimbangan.. aku takmau la kuar mulut boya, masuk mulut naga pulak! jenuhhh!

aku rasa, kalo aku bleh claim overtime aku ni, dah kaya dah rasanya... haha! 12 jam sehari tuuu!!!

cik senah March 23, 2011 at 11:50 AM  

Hehehe.. betoi jugaak kata hang tuee..nak "angkat kaki" nie punn.. :)

Perghh.. o.t 12 jam sehari??? kalah aku weyy.. aku o.t pun.. paling kuat 2 jam jaaa.. pukoi 7 pm..mmg aku kena terpacak kat bus stop blakang opis aku dahh.. hehe..

p.s : 12 jam tuee kiraan kasaq o.t bulanan aku ja weyyy.. tabik spring aku kat hang.. !! :)